Od nápadu k podnikatelskému plánu
Autoři
| ISBN | 978-80-271-0407-9 |
|---|---|
| EAN | 9788027104079 |
| Nakladatelství | Grada |
| Rok vydání | 2017 |
| Počet stran | 232 |
| Vazba | Brožovaná |
| Rozměry | 240 x 148 x 15 mm |
| Hmotnost | 390 g |
| Jazyk | čeština |
Zařazení knihy
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys? Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys model a jak vést crowdfundingovou kampaň. Poznáte, jak krok za krokem postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, na co nezapomenout a jakým chybám se vyhnout. V knize najdete také tři příklady podnikatelských plánů, kterými se můžete inspirovat. Publikace je jedinečná popisem celého procesu od identifikace podnikatelských příležitostí až po sestavení podnikatelského plánu a představením moderních technik pro identifikaci podnikatelských příležitostí, metody Lean Canvas a crowdfundingu. Ocení ji jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější, kteří chtějí svůj byznys dále rozvíjet. Určena je také studentům vysokých škol ekonomického zaměření a manažerům inovací a rozvoje.