Přeskočit na hlavní obsah

Aspekty svícení ve virtuálním prostoru

Běžně 265,00  212,00  vč. DPH
Skladem
 ks

Autor

ISBN

978-80-200-3544-8

EAN

9788020035448

Nakladatelství

Academia

Rok vydání

2024

Počet stran

140

Vazba

Brožovaná

Rozměry

130x200

Přílohy

Zařazení knihy


Práce se zabývá možnými postupy zasvětlení scény ve virtuálním prostoru s důrazem na aplikace využívající renderování obrazu v reálném čase. Teoretická část popisuje principy fungování základních mechanismů simulace osvětlení a mechanismů generování obrazu a zkoumá možnosti jejich použití. Praktická část ověřuje fungování různých druhů simulace osvětlení na několika příkladech virtuálních scén. Cílem je najít optimální cesty vytváření simulovaného osvětlení s ohledem na výpočetní náročnost, na omezení plynoucí z použitých metod a na estetické kvality, kterých dané postupy dosahují.

MgA. David Ticháček (1993) je absolvent oboru kamera na pražské FAMU. Zaměřuje se na tvorbu?celovečerních dokumentů, nezávislou hranou tvorbu i komerční projekty. Mezi jeho specializace patří také slow motion techniky a stop motion animace. V oblasti videoher pracoval jako kameraman herních trailerů.

Loading...

Nahrávání

Error

Vyhledává se...