Znevýhodněný žák
Autoři
| ISBN | 978-80-271-0621-9 |
|---|---|
| EAN | 9788027106219 |
| Nakladatelství | Grada |
| Rok vydání | 2020 |
| Vazba | Brožovaná |
| Počet stran | 224 |
| Rozměry | 240 x 151 x 16 mm |
| Hmotnost | 385 g |
| Jazyk | čeština |
Zařazení knihy
?Odborná publikace renomovaných autorů reaguje na významné legislavně-správní i metodické změny v našem školství a také na potřebu podpůrných opatření u dětí, které se potýkají při vzdělávání s různými potížemi a deficity, což může vést – mimo jiné – ke specifickým poruchám učení a chování.? Kniha je přínosem nejen pro speciální pedagogy a psychology, ale především pro učitele mateřských škol a prvního stupně běžných škol, stejně jako pro studenty pedagogických oborů. Dozvědí se vše podstatné o dopadu tohoto typu postižení na vzdělávání dětí předškolního a mladšího školního věku a o jejich diagnostice a intervenci. Přidanou hodnotou knihy je diagnostická příloha, která je přehledně zpracovaná tak, aby podle ní mohli nejen poradenští pracovníci, ale i učitelé ohodnotit jednotlivé dílčí funkce (např. percepční, kognitivní nebo motorické), jejichž deficit může vést ke specifickým poruchám učení a chování. Tento materiál, standardizovaný na populaci českých žáků, nebyl dosud nikde publikován.