Základy marketingu 2., přepracované a rozšířené vydání
Autoři
| ISBN | 978-80-247-5869-5 | 
|---|---|
| EAN | 9788024758695 | 
| Nakladatelství | Grada | 
| Rok vydání | 2018 | 
| Počet stran | 288 | 
| Vazba | Brožovaná | 
| Rozměry | 240 x 167 x 17 mm | 
| Hmotnost | 485 g | 
| Jazyk | čeština | 
Zařazení knihy
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
 
	
	 
	 
	 
	 
	 
	