Přeskočit na hlavní obsah

Service Design Management

Běžně 399,00  359,00  vč. DPH
Skladem
 ks

Autor

ISBN

978-80-271-5364-0

EAN

9788027153640

Nakladatelství

Grada

Rok vydání

2024

Vazba

Brožovaná

Počet stran

278

Rozměry

241 x 167 x 20 mm

Hmotnost

478 g

Jazyk čeština

Zařazení knihy


Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb. Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry. Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.

Loading...

Nahrávání

Error

Vyhledává se...