Přeskočit na hlavní obsah

Psychologie reklamy

Běžně 549,00  494,00  vč. DPH
Není skladem

Informovat o naskladnění

Autoři

ISBN

978-80-271-3654-4

EAN

9788027136544

Nakladatelství

Grada

Rok vydání

2023

Počet stran

360

Vazba

Vázaná

Rozměry

247 x 173 x 20 mm

Hmotnost

802 g

Jazyk čeština

Zařazení knihy


  • Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Loading...

Vyhledává se...