Přeskočit na hlavní obsah

Moderní marketingová komunikace (2. přep. vyd.)

Běžně 399,00  359,00  vč. DPH
Skladem
 ks

Autoři

ISBN

978-80-271-0787-2

EAN

9788027107872

Nakladatelství

Grada

Rok vydání

2019

Počet stran

344

Vazba

Vázaná

Rozměry

247 x 173 x 25 mm

Hmotnost

695 g

Jazyk čeština

Zařazení knihy


Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.

Loading...

Nahrávání

Error

Vyhledává se...