Přeskočit na hlavní obsah

Metody komplexního hodnocení podniku (2. akt. vyd.)

Běžně 589,00  530,00  vč. DPH
Není skladem

Informovat o naskladnění

Autoři

ISBN

978-80-271-1701-7

EAN

9788027117017

Nakladatelství

Grada

Rok vydání

2020

Vazba

Vázaná

Počet stran

480

Rozměry

247 x 176 x 32 mm

Hmotnost

965 g

Jazyk čeština

Zařazení knihy


Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele. Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).

Loading...

Vyhledává se...