Metody komplexního hodnocení podniku (2. akt. vyd.)
Autoři
| ISBN | 978-80-271-1701-7 |
|---|---|
| EAN | 9788027117017 |
| Nakladatelství | Grada |
| Rok vydání | 2020 |
| Vazba | Vázaná |
| Počet stran | 480 |
| Rozměry | 247 x 176 x 32 mm |
| Hmotnost | 965 g |
| Jazyk | čeština |
Zařazení knihy
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele. Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).