Přeskočit na hlavní obsah

Média v meziválečné publicistice. Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.)

Běžně 230,00  207,00  vč. DPH
Skladem
 ks

Autoři

ISBN

978-80-7476-179-9

EAN

9788074761799

Nakladatelství

Togga

Rok vydání

2020

Vazba

Brožovaná

Počet stran

180

Jazyk čeština

Zařazení knihy


Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v "dětské" literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu "nových" médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné. Monografie, vydaná v rámci projektu Vědecko-výzkumného záměru MUP, volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938, která vyšla v roce 2018.

Loading...

Vyhledává se...