Přeskočit na hlavní obsah

Marketingové řízení památkových objektů

Běžně 269,00  242,00  vč. DPH
Není skladem

Informovat o naskladnění

Autoři

ISBN

978-80-87865-14-9

EAN

9788087865149

Nakladatelství

Ekopress

Rok vydání

2014

Počet stran

195

Vazba

Brožovaná

Rozměry

230 x 154 x 14 mm

Hmotnost

304 g

Jazyk čeština

Zařazení knihy


Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky. Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.

Loading...

Vyhledává se...