Marketingové řízení památkových objektů
Autoři
| ISBN | 978-80-87865-14-9 |
|---|---|
| EAN | 9788087865149 |
| Nakladatelství | Ekopress |
| Rok vydání | 2014 |
| Počet stran | 195 |
| Vazba | Brožovaná |
| Rozměry | 230 x 154 x 14 mm |
| Hmotnost | 304 g |
| Jazyk | čeština |
Zařazení knihy
Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky. Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.