Přeskočit na hlavní obsah

Marketingová komunikace v místě prodeje

Běžně 499,00  449,00  vč. DPH
Není skladem

Informovat o naskladnění

Autoři

ISBN

978-80-271-1724-6

EAN

9788027117246

Nakladatelství

Grada

Rok vydání

2020

Vazba

Vázaná

Počet stran

512

Rozměry

246 x 132 x 33 mm

Hmotnost

1200 g

Jazyk čeština

Zařazení knihy


Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Loading...

Vyhledává se...