Marketingová komunikace
Autor
| ISBN | 978-80-247-5769-8 |
|---|---|
| EAN | 9788024757698 |
| Nakladatelství | Grada |
| Rok vydání | 2016 |
| Počet stran | 224 |
| Vazba | Brožovaná |
| Rozměry | 170 x 240 |
| Hmotnost | 425 g |
| Jazyk | čeština |
Zařazení knihy
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.