Jak na marketingovou komunikaci
Autoři
| ISBN | 978-80-271-5013-7 |
|---|---|
| EAN | 9788027150137 |
| Nakladatelství | Grada |
| Rok vydání | 2023 |
| Vazba | Brožovaná |
| Počet stran | 280 |
| Rozměry | 240 x 167 x 17 mm |
| Hmotnost | 524 g |
| Jazyk | čeština |
Zařazení knihy
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!