Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami
Autor
ISBN | 978-80-200-2754-2 |
---|---|
EAN | 9788020027542 |
Nakladatelství | Academia |
Rok vydání | 2017 |
Počet stran | 204 |
Vazba | Brožovaná |
Rozměry | 231 x 156 x 12 mm |
Hmotnost | 328 g |
Jazyk | čeština |
Zařazení knihy
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.