AI Marketing Playbook
Autor
ISBN | 978-80-271-5226-1 |
---|---|
EAN | 9788027152261 |
Nakladatelství | Grada |
Rok vydání | 2024 |
Vazba | Brožovaná |
Počet stran | 232 |
Rozměry | 240 x 164 x 16 mm |
Hmotnost | 432 g |
Jazyk | čeština |
Zařazení knihy
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply). ***** Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.